Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
01.07.2011 00:18 - Незабравим уикенд
Автор: veselina11 Категория: Бизнес   
Прочетен: 2032 Коментари: 1 Гласове:
2



                 Горда съм,че съм член на екипа от Елитния клуб на 4Life Bulgaria и да споделя с вас впечатленията си от последното събитие.

                Миналия уикенд в Свети Влас, във вилата на нашите приятели и партньори сем.Орозови ,се бяхме събрали компания от изключително интересни и интелигентни хора.Хора позитивни,с висока духовност и обединени от идеята „Да дадем Трансфер фактор на България”.Времето мина неусетно с обучения и тренинги за комуникация,общуване и личностно израстване.

               Вечерта споделихме празника на двама рожденници.Имаше изненади за тях,разбира се торти,освен обилната вечеря,много танци и караоке и като напълно естествен завършек нощно къпане в басеина.

              Искам да благодаря на домакините за топлото посрещане.Това са хора с невероятни сърца и раздаващи много любов.Базата,която ни предоставиха е чудесна и ни караше да се чувставаме специални и глезени. http://www.vilaorozovi.namore.info/

              Мили приятели и гости на блога ми, щастлива съм,че имам възможността да бъда част от този екип.Това промени живота ми,даде ми свободата да избирам,да бъда здрава и независима.

             А вие доволни ли сте от живота си?Харесвате ли работата си?Ако имахте възможността да избирате,с какво бихте се занимавали?Обичате ли да помагате на другите?Какво е отношението ви към здравето ви,на вас и на вашите близки?Бихте ли искали да ви плащат за това да бъдете здрави?Мога да продължа с подобни въпроси до безкрайност.По-важно е какви са вашите отговори.

Ако сте от хората, търсещи промяна, възможността, която предлага 4Life Research e  и за вас.Аз с удоволствие ще споделя с вас тазиинформация.

skype: ves_di11
0886 72 73 80
veselina_dimova@yahoo.com




Гласувай:
2



1. sennata7 - :)
01.07.2011 07:56
В този забързан живот не се срещат често хора, доволни об обкръжението си. А вашето обкръжение изглежда доста позитивно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselina11
Категория: Бизнес
Прочетен: 166601
Постинги: 64
Коментари: 115
Гласове: 175